måndag 5 januari 2015

Nytt år och nya löften

Nytt år, nya möjligheter!

Jag avslutade syåret 2014 starkt tycker jag, många mjuka tröjor och klänningar blev det. Trikåhörnet är mycket bekvämt att röra sig i... Ja, jag har inte rört mig utanför min bekvämlighetszon alls faktiskt. Nu ska det bli ändring på det. 

Första paret ut och kut för i år är ett par helt vanliga svarta byxor. Ett par byxor man behöver helt enkelt. Jag testade mönstret "Julian" från Jenny Hellströms andra bok och det funkade tyvärr inte så bra på min rumpa, jag har verkligen fått slita för att de ska sitta något så när. Lårpöset på baksidan måste jag göra något åt, för det är jag helt allergisk mot, upptäckte det inte förrän jag såg bilderna här nere. Tyvärr blev inte bilderna särskilt lyckade, det är svårt att fota svarta byxor har jag just upptäkt. 

 Så... En svag inledning på det nya syåret. Men jag kommer igen...


Fickor där bak och lite lårpös. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade förbi och ville lämna en hälsning!