söndag 31 juli 2011

Hej bloggen, här är jag!

Det har varit totalt dött på min blogg sedan slutet av mars men nu är jag tillbaka! En vår med alltför mycket arbete stal all energi och det fanns ingen över för att sy, trots att jag vet att jag verkligen behöver få göra det. Men så kom semestern... och sylusten!

Jag hittade en glömd snutt interlok i landskapstyget och sydde en t-shirt åt lillebror. Var länge mätt på det tyget men nu tycker jag verkligen att det är underbart fint igen.

Den fina hatten sydde Florin till Storebror för några år sedan. Vilken tur att den även passade på Lillebror!

7 kommentarer:

  1. hej hej! kul att du är tillbaka på bloggen igen tycker jag :) fin tröja är det också, har aldrig införskaffat landskapstyget, men det är ju rackarns fint...

    SvaraRadera
  2. Jätte fin tröja! Och vad skoj att du är tillbax i bloggvärlden! förstår att man vill göra en paus ibland!!!

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer! Känns riktigt roligt att vara tillbaka faktiskt!

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka! Var här inne senast igår, läste tillbaka och undrade var du hade tagit vägen. Tänkte att det säkert var mycket med jobb och allt. Men nu är du här, så kul!

    SvaraRadera
  5. Jättesöt tröja. Det tyget är väldigt fint.

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka!! :) Kul att du hittat lite tid för pyssel - det är viktigt (men går inte alltid att prioritera, jag vet)!

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka!

    Landskapstyget är ju alltid lika fint - även om jag förstår att man nog kan bli mätt på det i omgångar!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade förbi och ville lämna en hälsning!